Month: January 2019

  • Selalu Diserang Kejang Kaki Ketika Hamil, Kami Sepakat Cuba Ini – Berkesan!

    Kejang kaki ketika hamil cukup menyakitkan! Tengah tidur sedap-sedap di waktu malam, tiba-tiba rasa sakit yang tak tertahan aduhai.. šŸ˜­ Orang kata, kejang kaki atau tarik mengkarung mahupun simpul biawak ni perkara biasalah ketika hamil kan. Tapi nak menghadap sakit kejang kaki tu, yang mengalami saja yang akan faham. 4 Sebab Kejang Kaki Ketika Hamil […]

  • Tips Elak Jerawat Tumbuh | Misi Untuk Wajah Flawless Yang Berkekalan

    Bila jerawat timbul, kita mulalah nak salahkan itu dan ini – produk muka tak sesuailah, suplemen tak berkesanlah dan lain-lain. Eh betul ke punca jerawat disebabkan itu semua? Jadi, sebelum kita melompat salahkan apa-apa, saya nak kongsi 6 tips elak jerawat tumbuh berdasarkan pengalaman dan pembacaan saya heheĀ šŸ˜‰ Pertama sekali kita perlulah faham yang jerawat […]

  • Malasnya Nak Makan Ubat? Ketahui Cara Turunkan Kolesterol Tinggi Yang Boleh Dibuat

    Bila seseorang tu disahkan mempunyai paras kolesterol yang tinggi dalam darah mulalah tak senang duduk kan. Fikir nak kena konsisten makan ubat dan yang paling kena risau sebenarnya ialah masalah kolesterol tinggi ni boleh membawa kepada risiko sakit jantung. Huh nauzubillah.. Jadi, apa cara turunkan kolesterol tinggi yang boleh dilakukan sebenarnya. Takkan nak bergantung pada […]

  • Cara Menaikkan HB Darah | Tambah Darah Dengan Cara Semulajadi

    Cara menaikkan HB darah | Kulit pucat, selalu keletihan dan denyutan jantung kadangkala laju tak menentu – awas, ini petanda hemoglobin dalam darah yang rendah, atau ringkasnya anemia. Untuk lebih kepastian, buatlah ujian darah di klinik dan rujuk doktor masing-masing ya. Masalah HB rendah ni memang normal terjadi kepada ibu-ibu hamil, sebabnya darah mereka dikongsi […]

  • Kami Tahu Cara Menghilangkan Parut Jerawat Dengan Berkesan Kerana Kami Sudah Melakukannya!

    Masalah jerawat sudah lama tiada, tapi kesan parutnya masih ada? Ini sememangnya tidak menyenangkan hati memandangkan parut jerawat tu jelas kelihatan di wajah. Jadi kita semua perlu cara menghilangkan parut jerawat dengan berkesan, betul tak? Saya mahu kongsikan 3 cerita dari 3 gadis berbeza yang berjaya menghilangkan parut jerawat mereka dengan cukup berkesan. Teruja! Cerita […]

  • Vitamin Untuk Ibu Mengandung | 6 Sebab Si Ibu Perlu Dapatkan Bantuan Suplemen

    Vitamin Untuk Ibu Mengandung | Gembiranya saat pertama kali bila doktor sahkan yang korang mengandung kan! Alhamdulillah, berita menggembirakan macam kehadiran zuriat penyeri rumahtangga ni semestinya adalah yang ditunggu-tunggu setiap pasangan. Tahniah dari saya di vitamin.merah ucapkan šŸ˜˜ Tempoh mengandung adalah fasa perkembangan bayi di dalam rahim ibu. Bukan calang-calang fasa ye sebab di sinilah […]

  • Promosi ESP Shaklee 2019 | Jimat Lebih dengan Harga Termurah di Pasaran!

    Promosi ESP Shaklee yang ditunggu-tunggu sudah tiba! Promosi ESP Shaklee 2019 Wajib Rebut Harga ESP Shaklee jika tiada apa-apa promosi ialah RM161.25 se canister. Berita baik untuk semua, kini anda boleh dapatkan promosi ESP Shaklee dengan harga yang lebih jimat dan berbaloi! Mahu rebut promosi ESP Shaklee paling hebat? Ini dia!   šŸ”µ Beli 2 […]

  • 3 Cara Nak Hilangkan Jeragat | Yang Mana Pilihan Terbaik?

    Arggghhhh, tompok jeragat dah mula timbul bila usia melepasi 30 tahun! Ini mimpi ngeri buat pencinta kecantikan semua. Haruslah ramai yang tercari-cari cara nak hilangkan jeragat yang berkesan, betul? Masalah jeragat jangan dibiar lama-lama kerana semakin lama ia akan semakin berakar umbi dan makin susah nak dihilangkan nanti. Di sini saya kongsikan 3 cara hilangkan […]