cara hilangkan kotoran degil

Cara Hilangkan Kotoran Degil Untuk Pelbagai Kerja Membersih di Rumah

Suri rumah tentu pening dengan kerja-kerja membersih di rumah kan? Yelah, ada banyak kotoran degil yang perlu dibersihkan – lantai, dinding, tandas, periuk belanga, mainan anak, kolar baju berdaki dan macam-macam lagi. Dalam penat melakukan kerja membersih di rumah tu, ada tak terfikir cara hilangkan kotoran degil dengan lebih berkesan?

Tonton video berdurasi 4 minit 32 saat ini supaya saya boleh kenalkan kepada anda tentang pencuci organik sebagai cara hilangkan kotoran degil yang berkesan!

Video saya ini menceritakan satu pencuci organic yang boleh digunakan untuk pelbagai kerja pembersihan di rumah. Antaranya boleh digunakan untuk kerja membersih:

  • Dapur
  • Peralatan dapur
  • Perabot
  • Dinding
  • Kerja kayu
  • Tingkap dan cermin
  • Menghapuskan gris pada oven dan dapur
  • Minyak pada periuk dan kuali
  • Tandas
  • Pancuran air, tab mandi dan bilik air

dan lain-lain.

Pencuci Organik Serbaguna Basic H2

cara hilangkan kotoran degil
Basic H2 Organic Super Cleaning Concentrate

Satu tips penting cara hilangkan kotoran degil dengan berkesan adalah dengan memilih pencuci anda yang tepat. Setuju?

Suka saya kongsikan review pengguna tentang kesan pencucian Basic H2 ini. Ikuti 3 cerita di bawah  🙂

Review Pengguna 1

cara hilangkan kotoran degil
Mencuci kotoran degil pada pakaian anak sekolah

Baju anak-anak korang pernah jadi macam dalam gambar sebelum tu tak?

Pengalaman sendiri. Rasa nak nangis bila tengok baju anak jadi macam tu. Haishh mampukan mama nak tonyoh?

Alhamdulillah ada stok Basic H. Cuba-cuba jaya jelah. Sebelum rendam dengan Basic H, ratakan dulu beberapa titik kat tempat kotor tu (saya letak 11 titik kot. Tengok pada keluasan tempat kotoran tu). Lepas 2 jam, tonyoh dan bilas.

Tinggg!

Jadi putih uolss. Syukurrr.

-Ija Ramli-

Review Pengguna 2

cara hilangkan kotoran degil

Hari minggu merupakan hari mengemas rumah untuk kami yg berkerjaya
.
Selepas aktiviti pagi tadi, macam biasa sesi mengemas bersambung..sampai masa nak mengemop lantai punye la OJ berpusing mencari #basicH, geram jee…ambil nafas kejap tgk en suami basuh basikal kesayangan dia..
.
Tengok2…dia yg ambil utk cuci basikal..sabo je laa..tanya kenapa ambilBasic H saya?
.
En Suami Jawab : Best! Basuh guna ni minyak senang je tanggal..td sental dengan sabun biasa susah nak tanggal. Saya try ambil sikit…macam best jee…tambah lagi..
.
ehh…ehhh….senyum aje laa…

-OJ a.k.a Edza Hamdan-

Review Pengguna 3

cara hilangkan kotoran degil

Saya gelar dia, Liquid Ajaib! 😁

Selalu kita hadapi masalah M E N Y E N T A L kotoran degil. Rendam sehari semalam dalam air sabun pun tak tanggal kotoran. Tak kira lah, kasut sekolah, pakaian, kain lap, tempat memasak, puting botol susu……panjang gilerr kalau nak listkan. Hahaha.

Ha…disini, Basic-H sangat berguna! Ianya terbukti dapat tanggalkan kesan kotoran degil & pada masa yang sama ianya SELAMAT digunakan kerana ia BEBAS daripada bahan kimia. Basic-H diekstrak daripada Jagung & Kelapa! Non-Chemical! AJAIB kan! 😉

Satu botol boleh tahan sehingga 4-5bulan tau.💥

-Knur Surayati Razali-

 

Kelebihan Pencuci Basic H2 Cleaning Concentrate

Yang menariknya pencuci Basic H2 Organic Super Cleaning Concentrate ini menawarkan 1001 kegunaan dalam satu botol, menjadikan kerja pembersihan lebih mudah dan sangat berkesan. Ia sangat berkuasa membersihkan setiap permukaan sehingga bersinar, tanpa meninggalkan sebarang sisa berbahaya dan kesan kotor.

Antara kelebihan pencuci Basic H2 ialah:

1. Diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu dari jagung dan surfektan daripada kelapa.

2. Sangat pekat – sedikit tetapi berkesan. Satu botol boleh menghasilkan sehingga 182 Liter pembersih yang sangat berkesan.

3. Pelbagai guna dan mudah – hanya satu botol boleh menggantikan pelbagai produk seperti pembersih kaca, penghapus gris, pembersih bilik air, peluntur dan boleh digunakan pada hamper semua permukaan di rumah, dalam dan luar.

4. Berkuasa dan berkesan – menanggalkan gris dan kotoran degil dengan mudah.

5. Mudah diguna –  tidak perlu dibilas, tiada kesan sisa dan tidak meninggalkan kesan kotor.

Selain itu, ada beberapa ciri unik yang ada pada pencuci ini menjadikan ia sangat ideal untuk kegunaan di dalam rumah:

  • Selamat digunakan

Oleh kerana ia bersumber semulajadi, pencuci ini tidak bertoksik, tanpa pewangi yang boleh merengsa kulit tangan, lembut pada tangan pengguna, tanpa klorin yang boleh membuat ruam dan kegatalan juga nilai pH yang seimbang.

  • Berkesan

Kerja-kerja membersih dengan pencuci ini memang sangat berkesan. Sebahagian review pengguna di atas adalah buktinya!

  • Mesra alam

Kegunaan pencuci biasa biasannya akan meninggalkan sisa pencuci yang mencemarkan alam dan mengancam hidupan air. Tetapi dengan pencuci ini, sisa surfaktan adalah terbiodegradasi – ia akan terurai dan tidak mencemarkan alam. Ia juga tidak mengandungi fosfat.

Cara Hilangkan Kotoran Degil dengan Hanya Satu Pencuci

Menggunakan pencuci di Basic H2 di rumah memang ekonomi dan menjimatkan. Ia adalah benar-benar pekat dan memerlukan kuantiti yang sedikit sahaja untuk setiap kerja membersih.

Semak jadual di bawah tentang kuantiti yang diperlukan sebagai cara hilangkan kotoran degil yang mudah dan menjimatkan.

 

cara hilangkan kotoran degil

Kini, anda perlu hanya satu pencuci ini dalam rumah anda, setuju? Sangat mudah.

===========

Bagi yang berminat untuk mendapatkan pencuci Basic H2 yang berharga RM58.75 (termasuk kos penghantaran) ini, boleh hubungi saya di talian 011-3619 8300 untuk sebarang pertanyaan atau belian.

pengedar shaklee taiping cod shaklee taiping 3

Anda boleh juga membuat pembelian terus secara online di laman belian Shaklee Malaysia menggunakan kad debit atau kad kredit. Klik button di bawah.

Jika anda berdekatan dengan HQ atau cawangan Shaklee, boleh juga walk in dan buat pembelian Basic H2 dengan harga  yang lebih jimat menggunakan ID saya seperti berikut:

Nama: Zaleha Binti Mohamad Saidin

Shaklee ID: 1227002

===========

 

Lagi Testimoni pelbagai guna Pencuci Basic H2

Tonton video saya berdurasi 2 minit ini untuk lebih terstimoni Basic H:

Mencuci Kipas

cara hilangkan kotoran degil
Mencuci kipas

Kerja2 menyental habuk2 pada kipas lebih mudah dengan basic H.

Sembur2 dan lap2.

-Haiza Abdullah-

Merendam sayur supaya segar dan bebas sisa bahan kimia pertanian

cara hilangkan kotoran degil
Mencuci sayur supaya bebas daripada sisa bahan kimia pertanian

Cikgu ni bukan jenis yang nak pi kedai hari². Bukan apa…kadang nak beli telur je..tapi beli sekali tomato, carrot, beras, sabun, berus dan macam²…dari yang RM4 maka jadilah RM40.

Tu yang skali pi kedai..beli stok untuk seminggu. Tapi bila masuk hari yg ke-7 tu la yg spoil mood nak masak…tapi tidak lagi… Kenapa?

Dengan ada basic-H…..sattle problem.

Suri rumah wajib dapat 1….

-Iman Hidayah-

Basuh Botol Baby

cara hilangkan kotoran degil

Produk wajib di sinki rumah saya, untuk BASUH BOTOL BABY. Mudah sekali.

-Gja-

 

cara hilangkan kotoran degil

Pencuci ajaib basic h
.
Sejak ada dia…memang guna dia jela…mudah je nak guna..titiskan sikit…paling kurang 3 titis…biarkan sekejap..cuci…tengok…bersinar-sinar sinki rumah kan…hehe….mudah…lembut di tangan…
.
Saya guna basic h untuk cuci mainan si comel jugak…eh..tak yakinla nak guna pencuci lain…dah la sikit2 nak masuk mulut…😂😂
.
Dahla jimat….guna setitis dua jek…bes tau…jimatttt habesss….

-Byte Jannate-

cara hilangkan kotoran degil
Sebelum
cara hilangkan kotoran degil
Selepas

Spray ajaib!!!!

Ptg ni umie ada jamuan kat stable🐎

Klu kenduri mcm ni..memang la banyak lalat…

Tapi jgn risau…dgn spray ajaib ni..alhamdulillah..5 minit…lps spray dgn basic h semua lalat lari!!

-Faezah Ismail-

Cuci Rambut Anak Dari Bahaya Kutu

cara hilangkan kotoran degil

Cuci Kereta

cara hilangkan kotoran degil

Mami & yaya temankan papa basuh kereta time hujan 😁

Yang pasti, semestinya basuh dengan BASIC H 😘

Harga sebotol dah la MURAH! Guna pulak beberapa titik je sekali pakai..

Jimat habaq hang!

Kalau basuh kereta kat kedai mau berapa ringgit dah kena..

Tapi basuh sendiri dengan Basic H, dah lah JIMAT, kereta pon kemain BERKILAT 😘

-Nana Macarona-

Cuci Kasut Sekolah

cara hilangkan kotoran degil

Ada mak yang latih anak2 basuh kasut sekolah sendiri, tapi lepas kena basuh macam tak berbasuh je.

Buat sakit hati.

Kena sental lagi sekali.

Dengan Basic H tak perlu sental beriya. Rendam sekejap & berus dengan lembut2 sahaja. Tak perlu kapur pun.

Anak2 mesti suka basuh kasut & baju sekolah sendiri.

Selamat melatih anak bertanggungjawab pada diri sendiri.

-Fyda Noh-

Mencuci Tandas

cara hilangkan kotoran degil

Tandas berkulat kembali bersih.

-Akmal Mustafa-

 

Dapatkan Basic H2 anda hari ini

Jangan lupa untuk dapatkan satu botol pencuci Basic H2 untuk setiap rumah anda okay!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge