tanda kurang kalsium 3

Harga OsteMatrix Yang Jimat | Promosi OsteMatrix 2018

Hello September 2018 ๐Ÿ™‚ Diam tak diam rupanya sudah September 2018 kan, terasa singkat betul masa berlalu. Bulan ini adalah promosi OsteMatrix Shaklee tau! Nak tau harga OsteMatrix Shaklee yang jimat sempena promosi? Mari saya dedahkan ๐Ÿ˜‰

Apa Itu OsteMatrix?

Bagi yang belum kenal dengan suplemen Shaklee bernama OsteMatrix ini, izinkan saya kenalkan kepada anda ye.

OsteMatrix ni biasa orang panggil sebagai pil kalsium juga. Betullah tu, sememangnya OsteMatrix mengandungi mineral Kalsium. Tapi selain kalsium, OsteMatrix juga mengandungi mineral lain seperti Magnesium, Vitamin D dan lain-lain. Kandungan lengkap dalam sebotol OsteMatrix ialah seperti gambar di bawah:

harga ostematrix promosi ostematrix harga jimat ostematrix
Kandungan OsteMatrix: Sebotol 120 tablet, tahan 1 bulan

Sumber Kalsium dalam OsteMatrix

Formulanya suplemen OsteMatrix agak unik tau, ia dihasilkan daripada mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati. Kalsium di dalamnya paling seimbang memastikan kadar penyerapannya adalah 99%.

Hmm kenapa nak cakap pasal kadar penyerapan ya? Untuk info, bagi kalsium yang tidak diserap dengan baik oleh badan kita boleh memudaratkan. Ia kerana boleh terenap pada buah pinggang, menyebabkan terjadi risiko batu karang. Jadi, pengguna mestilah bijak memilih suplemen kalsium yang terbaik, contohnya seperti OsteMatrix ini yang mempunyai potenti penyerapan yang bagus.

Kebaikan dan Fungsi OsteMatrix Shaklee

1. Menguatkan Tulang – kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka, gigi, sistem saraf. Ia juga merawat tulang retak, osteomalacia (rickets dewasa), kuku rapuh, eczema, kekejangan, gusi berdarah dan merangsang darah untuk memekat.

2. Memperbaiki Kekejangan dan Kebas-kebas – pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan arthritis.

3. Meringankan Stress – Ianya mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf, menggalakkan tidur selesa, memperbaiki jantung berdebar, gementar, mimpi buruk dan stres. Juga memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala dan pitam.

4. Memperbaiki Masalah Haid – Kajian menunjukkan dengan pengambilan 1000 mg kalsium dan magnesium serentak akan meringankan sakit waktu haid dan membantu membuang air kecil.

5. Pengalkalian Tubuh – Kalsium adalah mineral alkali. Ianya berkesan bagi memastikan imbangan pH tubuh. Ia juga menghalang obesiti di waktu umur tua. Selain itu, kalsium membantu sel menyerpa nutrien dan merangsang detoksifikasi.

6. Memperbaiki Hiperaktiviti Perut dan Sakit Gastrikย – kandungan beralkali membantu meneutralkan asid berlebihan dalam perut.

7. Vitamin D – Ia meningkatkan penyerapan kalsium dan fosforus untuk meninggikan ketumpatan tulang, menguatkan kerangka dan memperbaiki penyakit periodontal.

8.ย Magnesium – Ia adalah ion positif kedua terpenting dalam tubuh kita. Ia menggalakkan komposisi tulang dan rawan, membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung, memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus, serta menghalang enapan kalsium dengan cara melarut dan mengurangkan formasi batu karang atau batu hempedu.

9. Zink, Boron, Mangan dan Kuprum – Memelihara metabolisme kerangka dan pertumbuhan otot, menyusun enzim yang diperlukan untuk membaiki tulang, rawan dan menghalang arthritis.

Promosi Harga OsteMatrix Yang Jimat

Tak sabar nak tahu harga OsteMatrix yang jimat? Ha ini dia ๐Ÿ˜‰

Anda boleh nikmati harga OsteMatrix yang jimat, murah dan berbaloi ni dengan cara beli sekaligus 3 botol OsteMatrix, so akan layak mendapat diskaun sebanyak 5%, wow! Dah jimat RMx.xx dah tu. Memang jimat! Eh, siapa nak bagi kan less 5% nieย  ๐Ÿ˜†

harga ostematrix promosi ostematrix harga jimat ostematrix
Harga Biasa: RM19x.xx Harga OsteMatrix (Promosi Less 5%): RM18x.xx (termasuk Postage)

Nanti dulu, nak harga OsteMatrix lagi jimat tak?

Ada caranya. Begini.

Buat belian 5 botol OsteMatrix sekaligus! Alah, sebotol tu cuma tahan sebulan je, maka bolehlah buat stok selama 5 bulan terus kan. Kalau rasa 5 botol terlalu banyak, bolehlah pakat-pakat share dengan adik-beradik seorang sebotol. Tak pun hadiahkan sama untuk ibubapa tersayang ๐Ÿ˜€

harga ostematrix promosi ostematrix harga jimat ostematrix
Harga OsteMatrix (Promosi 5 Botol): RM32x.xx sahaja (termasuk Postage)

Kenapa beli 5 botol OsteMatrix ini lebih jimat? Ini kelebihan yang anda akan dapat bila membeli 5 botol sekaligus dalam satu pembelian:

  • Keahlian Shaklee bernilai RM65
  • Termasuk postage bernilai RM10
  • Nikmati harga ahli untuk semua produk Shaklee (15 hingga 25% lebih murah dari harga asal produk!) – lain kali beli, bermakna LEBIH JIMAT!

Amacam, menarik kan? Nak beli 3 botol atau 5 botol sekaligus terpulanglah, cuma rebut harga promosi OsteMatrix ini sementara masih ada. Oh ya, tawaran akan tamat pada 30 September ini. Selamat membeli pil kalsium terbaik anda, semestinya OsteMatrix Shaklee ๐Ÿ˜‰

Sudah fikir nak beli 3 botol atau 5 botol OsteMatrix? Hubungi saya untuk sebarang tempahan okayย  ๐Ÿ™‚

 

P/S: Hubungi saya di talian 011-3619 8300 (Zaleha, Pengedar Shaklee 1227002) untuk sebarang pertanyaan. Jangan segan-segan okay!

 

Baca Selanjutnya: Suplemen Kalsium Yang Bagus | 7 Sebab Kenapa OsteMatrix Jadi Pilihan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge