Testimoni Kulit Glowing Dengan Vitamin Shaklee

Kulit cantik berseri a.k.a glowing? Eh semua orang nak kan! Tapi sudah ada yang memiliki kulit glowing berkat vitamin Shaklee tau. Jom kita ikuti testimoni kulit glowing daripada mereka.

Testimoni Kulit Glowing

Tahun 2016, wajah beliau nampak kusam dan tak sihat. Tahun 2017, penampilan kulit makin okey. Beliau teruskan lagi konsisten dengan vitamin-vitamin Shaklee. Dan terakhir, tahun 2018 kulit beliau dah cantik berseri-seri! Adoi, jeles ye! Tak jemu mata memandang, hehe.

testimoni kulit glowing
Testimoni Kulit Glowing (1)

 

Sejak konsisten dengan set vitamin Shaklee, kulit beliau susah nak naik jerawat. Bermaksud kulit makin sihat dengan integriti sel yang kuat. Berpanas di bawah matahari pun kulit sukar nak sunburn, bestnya!

Pengambilan Collagen Powder (kini Collagen Plus Powder) pula kesannya lagi best. Kulit wajah jadi lebih halus mulus. Liang pori pun kian tak nampak.

Yang paling puas hati, keluar rumah tanpa pakai bedak atau mekap pun yakin aje. Sebabnya, struktur kulit dah memang cantik berseri dan helokk je, hehe.

testimoni kulit glowing
Testimoni Kulit Glowing (2)

 

Mula mengamalkan vitamin Shaklee bermula pada 2013 di usia 51 tahun. Beliau sememangnya seorang yang cantik. Tapi nak bagitahunya, penampilan kulit beliau pada 2017 lagilah cantik berseri tau!

Resmi kulit wajah makin berusia, mestilah makin menua kan. Tapi sebaliknya, wajah beliau pada usia 55 tahun ternyata lebih cantik dan glowing serta awet muda berbanding pada usia 51 tahun dahulu.

Beliau pun selalu kata, aging gracefully.. 🙂 Haha, betullah kan tu.

testimoni kulit glowing
Testimoni Kulit Glowing (3)

 

Nota Kaki

Bagaimana? Cantik belaka kan kulit lepas amalkan vitamin-vitamin Shaklee ni?

Anda mahu kulit glowing macam mereka juga? Jom dapatkan set Vitamin Untuk Kulit Glowing daripada saya sekarang juga! Be the next testimoni kulit glowing kami.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge